@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Saturday, December 20, 2008

Οι παλιές αγάπες δε χωράνε στον παράδεισο

"Θα έρθει η ώρα που πάλι θα αγχωθείς για όλους και για όλα."

"Μπορεί. Όμως νομίζω δεν θα είναι το ίδιο. Αν μπορούσα να χειριστώ τις απώλειες με τρόπο διαφορετικό, τα πράγματα μπορεί και να ήταν αλλιώς. Αλλά δεν μπορώ, οπότε γνωρίζοντάς με πλέον τόσο καλά, είναι πάρα πολλά αυτά που έχουνε μπει στη θέση τους."

"Το ξέρω αγάπη μου. Εγώ απλά σου λέω να κοιτάζεις τον εαυτό σου πάνω απ' όλα."

"Ο λόγος που ποτέ δε μοιράζω ευθύνες για τις αποφάσεις μου, είναι επειδή ό,τι κάνω το κάνω για τον εαυτό μου, με κύριο αποδέκτη και υπαίτιο μαζί αυτόν τον ίδιο. Μα τί έπαθες, αφού ειδικά εσύ, ξέρεις το πώς είμαι."

Παύση λίγων δευτερολέπτων.

"Μου έχεις λείψει παλιο-ηλίθια. Σ' αγαπάω πολύ."

"Να πας να χεστείς. Κι εγώ σ΄αγαπάω. Βλάκα, ε βλάκα..."

Μπορεί κάποιος να έρθει να μου πακετάρει μισό δωμάτιο ακόμα παρακαλώ;

posted by mindstripper @ 12/20/2008 08:01:00 pm

1 Comments:

Blogger lakis said...

Έρχεταιαιαιαι:)

12/22/2008 07:27:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home