@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Friday, December 12, 2008

By storm

10/12/2008
Marquis Wellington, περιμένοντας τον Μ., στο τρίτο pint Tiger.
Κοιτώντας τον μόνιμο θαμώνα να ρουφάει το τσιγάρο του έξω, στο κρυστάλλινο οξυγόνο των -2 / (άλλη μία) ώρα καθαρότητας.


Καταλαβαίνω τώρα ότι δεν είναι το στέκι, ούτε η παρέα. Είναι οι άνθρωποι που μαζεύονται γύρω απ' αυτό που οσμίζονται ως γνώριμο, τη γωνιά τους. Κι εγώ μπορώ πάντα να τους ξεχωρίζω γιατί εδώ και χρόνια -δεν το είχα καταλάβει ο βλάκας- είμαι μία απ' αυτούς.

Να αφήνεις αυτό που ονομάζεις "προσωπική ήττα" να σε κατακλύζει. Μεγαλύτερη ευκαιρία αυτογνωσίας απ' αυτό δε θα έχεις ποτέ σου. Γιατί η αυτογνωσία γεννιέται από την ταπείνωση. Τί νόμιζες; Ότι είναι η αυτο-ξεφτίλα τόσο τελευταία ώστε η προσφορά της στη δική σου ωρίμανση είναι ανύπαρκτη; Είσαι χαζός κι εσύ, όπως εγώ. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο χάρισμα -κεκτημένο, όχι έμφυτο, κι επομένως προσωπικό επίτευγμα- από το να αυτο-οικτίρεσαι. Γιατί όταν είναι κι έρχεται η ώρα, ποτέ κανένας δεν μπορεί να ξεπεράσει σε οργή τον ίδιο σου τον εαυτό. Κι αυτό ξέρεις τί σε κάνει; Αήττητο. Αήττητο στην προσβολή, αήττητο και στην αυτο-καταστροφή. Το αν αυτό, το τελευταίο, είναι καλό ή κακό, ίσως να το εξηγήσω κάποτε στον εαυτό μου μετά από άλλα τόσα χρόνια.

Μέχρι τότε, να μην ξεχνώ:
Οι πιο μεγάλες στιγμές είναι αυτές που δεν θέλω να θυμάμαι.

posted by mindstripper @ 12/12/2008 04:15:00 pm

2 Comments:

Blogger lakis said...

Μια απορία: Τόσο χάλια είναι οι εγγλέζικες μπύρες και πίνεις μπύρα Σιγκαπούρης; :)

12/13/2008 06:37:00 am  
Blogger mindstripper said...

Όχι, όχι Λάκη πρόκειται περί παρεξήγησης (που είπε κι ένα δημοφιλές ανθρώπινο σκουπίδι τώρα τελευταία). Εμείς εδώ υποστηρίζουμε την ντόπια παραγωγή. Οι lager τους όμως είναι χάλια, είδε κι έπαθε ο φίλος μου ο Μ. να μου μάθει να πίνω μπύρα της προκοπής κι ας ξύνιζα τα μούτρα μου όταν πρωτο-δοκίμαζα.

12/13/2008 01:32:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home