@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Wednesday, August 03, 2005

Συμπτώσεις

Με επισκέπτεται στη δουλειά ένας καλός μου φίλος, ο Γ. Στο διπλανό μου γραφείο, κάθεται η μεγάλη μου αδυναμία, ο Η.

Τα παιδιά δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, παρ' ότι το έχω συνήθειο να ανακατεύω τις παρέες μου. Εκεί που μιλούσα με τον Γ. χτυπάει το κινητό του με μία άγνωστη αλλά περιέργως γνώριμη -μου φάνηκε- μελωδία. Βλέπω τον Η. να τον κοιτάζει έντονα. Παραξενεύομαι, γιατί τον ξέρω πολύ καλά και ποτέ δεν συνηθίζει να κοιτάζει απροκάλυπτα κάποιον, ακόμα κι αν έχει την καλύτερη αφορμή στον κόσμο.

Ξαφνικά, χτυπάει και το δικό του το κινητό.

Με την ίδια ακριβώς μελωδία...

Σύμπτωση θα μου πεις.

Κι έτσι όπως το σκεφτόμουν, συνειδητοποίησα για πρώτη φορά ότι πριν μία εβδομάδα είχαν και οι δύο τα γενέθλιά τους με 3 μέρες διαφορά.

Σύμπτωση θα μου πεις ξανά.

Ξέρω κι εγώ;...

posted by mindstripper @ 8/03/2005 03:47:00 pm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home