@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Monday, August 01, 2005

Άδειασμα

Σού 'χει τύχει ποτέ κάθε φορά που ακούς ένα συγκεκριμένο τραγούδι, να ξεχνάς ό,τι γράφεις και ό,τι σκέφτεσαι εκείνη τη στιγμή;...

Δε φταίω
Πάρε σου είπα τα φτερά μου
για να πετάξεις αψηλά
κι είπες μ' αρέσει εδώ χάμου
κάλλιο τα λίγα και καλά

Ξόδεψα την καρδιά μου όλη
για να σε ντύσω αστραπή
κι αντί για να φωτάς την πόλη
είπες ο κόσμος τι θα πει

Τώρα θα κλαις σε άδειο σπίτι
και θα σε λιώνει ο πυρετός
δε φταίω που 'μεινες σπουργίτι
δε φταις που ήμουνα αητός...
Ερμηνευτής: Γιώργος Νταλάρας
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός

Καληνύχτα και καλόν μήνα.

posted by mindstripper @ 8/01/2005 01:33:00 am

3 Comments:

Blogger nanakos said...

Και να σου πω και κάτι?
Δε θέλω να μειώσω το υπέροχο αυτό κομμάτι του Νταλάρα που κι εγώ αγαπάω πολύ αλλά εδώ και πολύ καιρό, αυτό που περιγράφεις το παθαίνω με το "Μου κάνει πλάκα ο Θεός" της Χρύσπας. Το ξέρω πως θα πρεπε να ντρέπουμαι αλλά τι να κάνω! Με ξεσηκώνει!Πάντως για παρηγοριά σου λέω πως το "Οne" των U2 έδώ και 14 χρόνια με απομονώνει από τα πάντα γύρω μου!

8/01/2005 01:42:00 pm  
Blogger Unknown said...

να χάνεσαι σ'ένα παράλληλο σύμπαν, να ανατριχιάζεις, να ... ταξιδεύεις... ε... όχι... αλήθεια γιατί μας το κάνουν αυτό τα τραγούδια; γιατί ασκούν τέτοια επιρροή πάνω μας; γιατί ο Φουν Μαντσού (Πίτερ Σέλερς εκδοχή) το κατάλαβε και αποφάσισε να κατακτήση τον κόσμο με τη μουσική;;;

8/01/2005 01:51:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Χρύσπα; :-o
Βρε Nanako δεν τ' αφήνεις αυτά, σιγά μην έχεις πάθει πλάκα με το τραγούδι μόνο! :P Αλλά δεν είμαι σε θέση να μιλάω κι εγώ όμως... ;)
Καλά, από U2 ποιό να πρωτοσκεφτώ και τί να πρωτοθυμηθώ...

Spirit, αν είναι Πίτερ Σέλερς εκδοχή προσκυνώ κι ακολουθώ με κλειστά τα μάτια. :)

8/01/2005 07:55:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home