@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Tuesday, August 02, 2005

Φάντασμα, φάντασμα

Τώρα μόλις το συνειδητοποίησα! Έριχνα μία ματιά στο προηγούμενο post μου περί θερινού σινεμά και Sin City. Και ανακαλύπτω ένα λαθάκι στο κείμενο.

Το χέρι μου αμέριμνο πάνω από το mouse... πατάω το edit.

The post you were looking for was not found.

Ποιός ήρθε;;;

Γουρλώνω τα μάτια. Βαθιές ανάσες, ένα δυό, εν' δυο....

Τσακίζομαι να κοπιάρω το ποστ στο word και πάω τρεχάλα στο edit posts. Θα σου πω εγώ... Ψάχνω, ψάχνω... αμ σιγά μην το βρω!

Μια σατανική ιδέα περνάει από το μυαλό μου.

Γυρίζω πίσω.

Χτυπάω τα comments.

We're sorry, but we were unable to complete your request.

Τζίφος...

Να του κάνω κανα ευχέλαιο; Ρε συ φάντασμα, ξου από το μπλογκ μου καλέ. Διακοπές δεν κάνεις εσύ;

Σταδιάλα...

Update: Με το που ανέβασα ετούτο, μου έσβησε το προηγούμενο.
Ηθικό συμπέρασμα: Πάντα να σώζετε σε word και ποτέ να μην φοβερίζετε online.

Κι άλλο update: Το ποστ επανήλθε, το φάντασμα έφυγε, επιστροφή στην ρουτίνα.

posted by mindstripper @ 8/02/2005 12:59:00 pm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home