@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Saturday, September 21, 2013

Ανοιχτή επιστολή / το μαχαίρι μου το λένε Χρυσή Αυγή

Προσπαθώ να αισθανθώ το μίσος που αισθάνεσαι Χρυσαυγίτη, απέναντι στον ξένο, που έχει έρθει στη χώρα σου και σου παίρνει τις δουλειές μέσα από τα χέρια, που του πληρώνεις το φαϊ και το νερό όταν κλέβει τη γιαγιούλα μπρστά στο σταθμό ηλεκτρικού των Κάτω Πατησίων και μπαίνει στη φυλάκα, όταν σκοτώνει για μία βιντεοκάμερα τον μέλλοντα πατέρα και άντρα της εγκύου την ώρα που έχουν σπάσει τα νερά της και τρέχει στο μαιευτήριο ήδη χήρα. Προσπαθώ να φανταστώ τη δίψα για αίμα, το θόλωμα του είναι σου, όταν βλέπεις έναν Πακιστανό να πουλάει ρολόγια και φουλάρια στην Βικτωρίας. Σε βλέπω μπροστά μου, να κάθεσαι με τη γυναίκα και το παιδί σου και να κουβεντιάζεις με τα φιλαράκια σου στο τραπέζι του σαλονιού σου για το πώς έχουνε καταντήσει έτσι τα Ελληνικά σχολεία - "τίγκα στα Αλβανάκια, γεμάτα βρώμα και αρρώστειες." Όχι, λάθος, σόρι σόρι τα μπέρδεψα, αυτή ήταν η γυναίκα του ξαδέρφου μου. Επανέρχομαι σε σένα Χρυσαυγίτη, που φτιάχνεις το σπίτι σου με αγάπη και όνειρα και πίστη στην πατρίδα, το γεμίζεις με Ελληνικές σημαίες, προτομές και μαιάνδρους, και το κρατάς καθαρό και νοικοκυρεμένο με την Μπίσερκα τη Βουλγάρα που έρχεται κάθε απόγευμα να σου συγυρίσει. Αλλά πάλι τα μπέρδεψα ρε φίλε, αυτός ήταν ο Θοδωρής, ο παλιός μου ο συνάδελφος. Ή ήτανε η Βίβιαν που δε γουστάρει να νοικιάζει τα διαμερίσματά της σε ξένους, αλλά τα χωράφια της τα οργώνουν κάτι Ρωσοπόντιοι; Δε θυμάμαι ρε γαμώτο, θα βγω εντελώς εκτός θέματος έτσι όπως πάω.

Χθες και προχθές είχα μεγάλο μίσος μέσα μου για σένα ρε Χρυσαυγίτη. Να στο πω κι αλλιώς. Σκέψου ότι δεν έχω το θάρρος να δω μία ταινία όπως το Alien, επειδή δεν αντέχω τη βία. Κλαίγομαι σα γκομενάκι μαλακισμένο που χαϊδεύεται με τις φοβίες του κάθε φορά. Όμως το δικό σου το κεφάλι, θα το έβλεπα με μεγάλη μου ευχαρίστηση να συνθλίβεται στην άσφαλτο, με τα μυαλά να χύνονται στο πεζοδρόμιο και τη μάπα σου να μεταμορφώνεται σε μία μάζα πιο άχρηστη και συχαμερή κι από αυτήν του εγκεφάλου σου. Λογω τιμής, σου ορκίζομαι στη σημαία του Κολοκοτρώνη. Σου μιλάω για μίσος, όχι αστεία. Ξέρεις, σαν κι αυτό που σ' έκανε να σφάξεις τον Παύλο τον Φύσσα ρε, αυτό το κωλοπαίδι που σ' έγραφε στα παπάρια του και σ' έκραζε σε Κερατσίνι και Νίκαια που πουλάς το νταβατζιλίκι σου τα βράδυα, και στα σαλόνια της Βουλής που αράζεις και πίνεις το καφεδάκι σου τα μεσημέρια. Έλληνας ήταν αυτός; Αυτός ήταν χειρότερος κι από Ρουμάνο ρε φίλε... Σε καταλαβαίνω.

Σε καταλαβαίνω γιατί δεν πάω να ψηφίσω κάθε φορά. Είμαι αντιρησίας συνείδησης. Σε καταλαβαίνω γιατί το παιδί μου θα το στείλω σε ιδιωτικό σχολείο, μακρυά από τη βρώμα και τη δυσωδία των ξένων που μολύνουν το χώμα που πατάω. Σε καταλαβαίνω γιατί όταν θα βγω για καφέ και θα δω την παρέα σου να κάθεται στο διπλανό τραπέζι, δε θα σε κοιτάξω μέσα στα μάτια, θα κάνω ότι δε σε είδα, θα πληρώσω τον καφέ μου και θα φύγω σαν κυρία, να πάω σπίτι μου και να δω το δελτίο ειδήσεων που θα δείχνει το Βενιζέλο και το Σαμαρά να κράζουν την ιδεολογία και τις πεποιθήσεις σου. Σε καταλαβαίνω γιατί όταν έρχεται εκείνη η στιγμή, εγώ γυρίζω το κεφάλι από την άλλη, όταν ακούω τον φίλο και συγγενή μου να βάλλεται κατά εσού αλλά υπέρ της πολυφωνίας στη Βουλή, δεν ανοίγω την τρύπα που μου έδωσε η φύση για στόμα να μιλήσω, να πάρω θέση, να ξεκαθαρίσω την ταυτότητά μου. Σε καταλαβαίνω γιατί δε με λένε Παύλο Φύσσα, να τιμάω τους γονείς, τη γειτονιά και τους φίλους που με γαλούχησαν ρε μαλάκα. Σε καταλαβαίνω.

Δεν μισώ εσένα πια γιατί δε φταις εσύ, ποτέ δεν έφταιγες. Φταίω εγώ, φταίει η μάνα μου, φταίει ο πατέρας μου, φταίει ο διπλανός μου. Κι επειδή φταίμε, αξίζουμε και να πληρώσουμε. Αξίζουμε όλα όσα έχουν έρθει κι όσα είναι να έρθουν. Αξίζουμε τον φόβο που μεγαλώνει κάθε μέρα μέσα μας, αξίζουμε και τη λεηλάτηση της εθνικής μας ταυτότητας, αν και αυτή την έχουμε ξεπουλήσει πολύ καιρό πριν, τώρα είναι η δική μας η σειρά να ξεπουληθούμε, ο καθένας μόνος του, ένας-ένας, ξεχωριστά - αξίζουμε να μας σφάξεις και τα δικά μας τα παιδιά.

Σήμερα μισώ εμένα ρε σύχαμα του κόσμου Χρυσαυγίτη. Γιατί εγώ είμαι η αιτία που σκότωσες τον Παύλο Φύσσα. Αν νομίζεις ότι αυτό είναι δικό σου κατόρθωμα και το κοκορεύεσαι, είσαι πιο νωθρός κι από γελάδι. Είσαι ένα φυτό, ένα εμετικό δικό μου κατασκεύασμα, εσύ και το μαχαίρι σου, εγώ στο έβαλα στο χέρι, δικό μου ήτανε αυτό το μαχαίρι.

Κι η μέρα που θα τελειώσεις, είναι εκείνη η γαμημένη μέρα που θα το καταλάβω και θα το στρέψω στον εαυτό μου.

Labels: , , , ,

posted by mindstripper @ 9/21/2013 01:06:00 am

12 Comments:

Blogger zappa said...

Είναι από εκείνες τις μέρες που ψάχνει κανείς ενα γαμημενο όπλο για να απασφαλίσει

10/02/2013 02:46:00 am  
Blogger Unknown said...

καλά κάνανε στους δύο στο ηράκλειο! Ε;

12/18/2013 07:52:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Προβλεπόμενο ναι. Χαρμόσυνο όχι.

Ή να σου απαντήσω κι αλλιώς: Ε και;

12/20/2013 06:29:00 pm  
Blogger Unknown said...

Τα γραφόμενά σου (πριν από την εκτέλεση στο Ν. Ηράκλειο) άλλα δείχνουν πάντως.

2/09/2014 07:59:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Να το συμπυκνώσω τότε, αν και νομίζω ότι η τελευταία φράση του κειμένου ήταν έτσι κι αλλιώς ξεκάθαρη: η κάθαρση δεν θα έρθει μέσα από την εκδίκηση, αλλά από την εθνικη(στική) αυτοκτονία.

2/10/2014 02:33:00 am  
Blogger ε ί μ α ι τ υ χ ε ρ ο ς; said...

Number 1: You have the right not to be killed
Murder is a CRIME! ...και τα λοιπά και τα λοιπά ...

;)

2/22/2014 09:18:00 pm  
Blogger Unknown said...

Η κάθαρση μέσω της αυτοκτονίας; Συγνώμη, δεν το καταλαβαίνω. Περιμένεις να αυτοκτονήσει ο εθνικισμός; περιμένεις να αυτοκτονήσουν οι ναζί;

2/23/2014 10:13:00 am  
Blogger mindstripper said...

Τυχερέ, ;-)

Άγγελε, όλοι κρύβουμε έναν φασίστα μέσα μας και αυτόν πρέπει να εξοντώσουμε αντί όλων των υπολοίπων. Αν και πάλι δεν καταλαβαίνεις, επέτρεψέ μου να σου πω ότι ουδέποτε συνήθιζα στο παρελθόν να αναλύω κείμενά μου, και δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να κάνω κάτι τέτοιο στο παρόν ή στο μέλλον. Να είσαι καλά.

2/23/2014 06:32:00 pm  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

4/06/2014 08:58:00 am  
Blogger Unknown said...

Δεν σου ζητησα να κανεις κατι που δεν θες. Απλά, μου έκανε εντύπωση όλος αυτός ο συλλογισμός σου που καταλήγει σε μικροαστικες αγκυλώσεις καθώς δεν παραδέχεσαι ότι γούσταρες πολύ πού εκτέλεσαν τους ναζί, εσύ η όλο θρήνους για την καταστρατήγηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειες που τελικά, όλοι εσείς οι αντιφασίστες (μόνο κατ’όνομα βεβαίως) είστε το άλλοθι των χρυσαυγιτών. Χωρις την επιλεκτικη σας ευαισθησια, δεν θα έβρισκε πεδίο ανάπτυξης ο κάθε ναζί. Αλλά δυστυχώς υπάρχετε και τρέφετε το αβγό του φιδιού.

end of story και τραγούδα μόνη σου.

4/06/2014 08:59:00 am  
Blogger mindstripper said...

Μόνη μου τραγουδούσα ανέκαθεν καλέ μου. Ευτυχώς εδώ δεν είναι τηλεοπτικό πάνελ, όπου πετάγεται ο καθείς να ταμπελοποιήσει και να στοχοποιήσει, όσο και να προσπαθήσει.

Καλό ταξίδι παραπέρα.

4/07/2014 01:26:00 am  
Blogger Rodia said...

κατι τι σχετικο.. νομιζω δλδ.. : Ο μικρός καννίβαλος μέσα μας http://rodiat4.blogspot.co.uk/2011/02/blog-post.html φιλια :-)

5/11/2014 12:34:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home