@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Wednesday, November 22, 2006

X for oXygen

"Θα το ανοίξουμε, αλλά θα προσέχεις."
"Ναι, ναι, θα προσέχω. Σας ευχαριστώ πολύ."
"Και το βράδυ, πριν φεύγεις, θα το κλείνεις καλά."
"Θα το κλείνω καλά εγώ προσωπικά, μην ανησυχείτε καθόλου. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ."
"Καλά, αλλά μην το ξεχάσεις ανοιχτό. Γιατί αν το βρουν οι φύλακες μία, δύο φορές ανοιχτό το βράδυ, μετά θα μας ειδοποιήσουν και θα το ξανασφραγίσουμε."
"Δεν θα το ξεχάσω, όχι, όχι. Νά 'στε καλά, ευχαριστώ, ευχαριστώ!"
"Εντάξει, πάω στη 'βάρκα' και θα στο ξεσφραγίσουμε σε λίγα λεπτά."

Σκέφτηκα πώς αν ήμουν σκυλί θα είχα κατεβάσει τ' αυτιά μου και θα έβγαζα υπόκωφα γρυλίσματα χαράς και υποταγής με την ουρά στα σκέλια.

Και μετά, έτσι όπως απομακρυνόταν με ένα τεράστιο κοφτερό κοπίδι στο χέρι του, σκέφτηκα πώς μου θύμιζε τον Ηρώδη.





posted by mindstripper @ 11/22/2006 02:34:00 pm

15 Comments:

Blogger Τυπος Νυχτερινος said...

Άνοιξε κι άλλα παράθυρα, mindstripper, όσα περισσότερα μπορείς.

Thanks για τα πουλόβερ με τα V. Κι εγώ το ίδιο ελπίζω :)

11/22/2006 02:52:00 pm  
Blogger eryx-t said...

αέρα!

11/22/2006 02:53:00 pm  
Blogger nonplayer said...

η λεπτομέρεια, η εξαίρεση που θα φέρει την ελευθερία και την ανάσα. κόντρα στο συνηθισμένο, στο κονφορμιστικό. και ο ένας που θα ακούσει το γρύλισμα και θα καταλάβει. μπράβο (σου) του!

11/22/2006 02:53:00 pm  
Blogger xryc agripnia said...

Oχι που θα καταφερνε εσενα,καποιος να σε κλεισει μεσα.

Φιλια,μικρη μου.

11/22/2006 03:09:00 pm  
Blogger Blogarismenh said...

:-)

11/22/2006 03:40:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Τύπε, πάμε για καλοκαίρι ρε γμτ. Νά 'σαι καλά (κι ο μήνας κοντεύει).

Eryx, χαχααα! Αέρα ντε!

Μαίανδρε, το μαγαζί μοιράζει χαμόγελα σήμερα. Τ' αφεντικό βρήκε ξανά τα λογικά του. :-)

Archive, τη φάτσα μου εσύ μπορείς να την φανταστείς. Σκέψου την εις τριπλούν. Είμαστε ευτυχισμένοι εργαζόμενοι σήμερα. Φιλιά!

Μπλογκο-φιλενάς, να βάλω μια φωνή; ;-P

11/22/2006 03:44:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

"breathe in breathe out
breathe in breathe out
breathe in .. "

-Machinehead,Bush-

;-) γαβ!
Το καλό όπως και να 'χει είναι ότι το βλέμμα σου έχει τη δυνατότητα να ξεφεύγει..

11/22/2006 03:49:00 pm  
Blogger Filotas said...

Με βεντούζα το τραβάς κι ανοίγει βρε φιλενάδα?!
:-)

11/22/2006 03:56:00 pm  
Blogger πολυβιος said...

και το σήμα του Batman δηλαδή, από εκεί το στέλνεις ?
μάκια

11/22/2006 05:36:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Wisdom,
breathe in, breathe in,
breathe in, breathe in,
breathe in, breathe in,
breathe out,
breathe in, breathe in,
breathe in, breathe in...

Δεν τα ξέρεις τα γαβ τώρα; Χωράφια, λάσπες και ξερό ψωμί... ;-)

Angelito, δεν σου κρύβω ότι μαζί με το ριφιφί, το είχα σκεφτεί και αυτό. :-P

Πολύβιε, δεν ξέρω για τον Batman, αλλά άμα δεις το ολόγραμμα καμμιας γιγάντιας μαργαρίτας, θα καταλάβεις. :-P
Σπάιντερμαν ρουλζ - ματς.

11/22/2006 07:43:00 pm  
Blogger Κωστής said...

Μου θύμησες τον πρώτο μου χρόνο εδώ, στην εστία. Το παράθυρο άνοιγε μόνο στην ανάκλιση (2 πόντους)! Τους ζήτησα λοιπόν να το ξεκλειδώσουν και μου είπαν ότι δε γίνεται γιατί:

1)Μπορεί να πέσει κάτι κάτω και να χτυπήσει κάποιον που περνάει.--- Το παράθυρο έβλεπε στην πίσω μεριά του κτιρίου και τα μόνα όντα που περνάγαν ήταν σκιούροι!

2)Μπορεί να μου τη δώσει και βουτήξω στο κενό!!!! Ναι, κι όμως, η ασφαλιστική εταιρία τους υποχρέωνε να τα έχουν κλειδωμένα για να μη πέσουμε από το παράθυρο....

Να έχεις το πάρκο απέναντι και να μην μπορείς να ανοίξεις το παράθυρο...

Τι Σπαίντερμαν και Μπάτμαν, Hulk είχα γίνει από τα νεύρα μου!!!

11/23/2006 02:43:00 am  
Blogger Oneiros said...

Μου θύμισε το σινιάλο του Mulder, μείον τη λάμπα.

11/23/2006 02:44:00 am  
Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Χεχεχε, κι εγώ μόλις το είδα είπα "τώρα θα εμφανιστεί το βαθύ λαρύγγι". (για τον Mulder λέω...)
Κατάλαβες τι παθαίνει όποιος παραπαίρνει αέρα... :D

11/23/2006 05:30:00 am  
Blogger 0comments said...

Άνοιξε Άνοιξε
γιατί δεν αντέέέχω ...

Του μέγιστου Τσιτσάνη
Στο αφιερώνω

11/23/2006 08:18:00 am  
Blogger mindstripper said...

Κωστή, ποτέ -μέχρι τώρα- δεν είχα σκεφτεί πόσο τυχερή ήμουν που στην εστία μου τα παράθυρα ήταν από κείνα τα παλιά συρόμενα που ανοίγαν διάπλατα από κάτω προς τα πάνω.
(Και πού πάρκο εδώ, έτσι; Λίγο διοξείδιο του άνθρακα από την Κηφισίας ήθελα να μυρίσω η καψερή. :P)

Αστέρη, και το σκεφτόμουν καθώς κοίταζα τη φωτογραφία! Τί μου θυμίζει, τί μου θυμίζει... Αλλά δεν θυμόμουν. Έτσι εύκολα ξέχασα. Ντροπή μου.
Καλά να τα περνάτε μίστερ. :-)

Ύποπτη, αλεξίπτωτο για μας, αλεξίσφαιρο για τον "ντιπ θρόουτ". Ανάθεμα κι αν θα λειτουργήσει οποιοδήποτε από τα δύο, αλλά δε βαριέσαι!... Έλα, πάμε. ;-)

0 Com, υπόχρεη σου είμαι κι όχι μόνο για ετούτη την αφιέρωση. Φιλιά πολλά φίλε μου. :-)

11/23/2006 11:29:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home