@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Tuesday, November 28, 2006

Ο φίλος του φίλου μου

Απόψε έμαθα από τον καινούργιο φίλο του καλού μου φίλου, ότι όταν εκείνος έλειπε παλιά από το σπίτι του, ο πρώην φίλος του μάζευε πολλούς άλλους φίλους δικούς του εκεί χωρίς να του το λέει. Εκείνη την ώρα κοίταξα τον φίλο μου που έκανε το σταυρό του που δεν του είχαν τύχει τέτοιοι φίλοι στην μέχρι τώρα ζωή του, κι ας βρίζει ακόμα τον πρώην φίλο του, ο οποίος ήτανε μεγάλο καθήκι αποδεδειγμένα, και τη φιλία τους την είχε τόσο ιερή όσο έχει κι ο διάβολος το λιβάνι. Μετά η κουβέντα σοβάρεψε, κι ο φίλος του φίλου μου άρχισε να ανοίγεται όλο και περισσότερο, να μιλάει για λογιών λογιών φιλίες από λογιών λογιών ανθρώπους, και με ποιόν τρόπο τελικά η δική του η φιλία με τον πρώην φίλο του κατέληξε σε ξυλοδαρμό. Είπε ότι έπρεπε να το είχε καταλάβει τότε που εκείνο το βράδυ, είχε δει στο πρόσωπο του πρώην φίλου του εκείνη την έκφραση που δεν είχε δει ποτέ πριν και δεν ξαναείδε και ποτέ μετά. Μετά είδε την απορία στο πρόσωπό μου και μου περιέγραψε την έκφραση εκείνη, κι εγώ φοβήθηκα κι αγριεύτηκα τόσο πολύ που προσπάθησα να κρύψω τα μάτια μου πίσω από το ποτήρι του κρασιού. Ο φίλος του φίλου μου όμως πρόλαβε και είδε τα μάτια μου, κι εγώ πρόλαβα και είδα τα δικά του να αλλάζουν, πριν αρχίσει να λέει ανέκδοτα, απ' αυτά τα χαζά, απ' αυτά που όταν σου τα λένε οι φίλοι ξυνίζεις τα μούτρα σου και λες "Μπλιαχ... πολύ κρύο ρε φίλε." Ο φίλος μου ξύνισε το μούτρο του, ο φίλος του φίλου μου γέλασε με το αστείο του κι εγώ που δεν είχα ακούσει το αστείο γέλασα με αυτόν, τον φίλο του φίλου μου.

Απόψε νομίζω ότι έκανα έναν καινούργιο φίλο.

posted by mindstripper @ 11/28/2006 12:29:00 am

15 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Μακάρι!

11/28/2006 01:08:00 am  
Blogger Xilaren said...

μου αρέσει που πάντα κινείσαι σε αυτές τις ανεπαίσθητες γραμμές και λεπτομέρειες.

τυχερός και ο φίλος του φίλου σου

καλημέρα

11/28/2006 01:28:00 am  
Blogger 0comments said...

Φιλι ά

11/28/2006 08:16:00 am  
Blogger mindstripper said...

Χουανίτα, θα δείξει, θα δείξει... :-)

Xilaren, κάπου ανάμεσα σ' αυτές τις γραμμές συναντιόμαστε συχνά εδώ μέσα εμείς οι δύο (τί νομίζεις, τυχαίο είναι;...) ;-) Τα φιλιά μου και καλό βράδυ.

0 com, χε χε και χαι ρετώ σε. ;-P

11/28/2006 08:25:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

το ανέκδοτο ήταν μια γρήγορη προσπάθεια αλλαγής θέματος, ε;

--
εύχομαι όλα να πάνε καλά μεταξύ του καλού σου φίλου και του νέου του φίλου, μεταξύ εσού και του καλού σου φίλου, και μεταξύ εσού και του νέου φίλου του καλού σου φίλου! ;)

11/28/2006 09:33:00 pm  
Blogger Unknown said...

και αυτό είναι καλό;;;;αν ναι τότε να συμφωνήσω με τη juanita

11/29/2006 12:05:00 pm  
Blogger Juanita La Quejica said...

Καλό δεν είναι street; Λες να αρχίσουμε να αμφιβάλλουμε και γι αυτό πλέον; Γαμώτο...

11/29/2006 02:21:00 pm  
Blogger nonplayer said...

Πιο πιθανό μου φαίνεται ο φίλος του φίλου σου να πιστεύει επίσης πως βρήκε μια καινούρια φίλη! Δε τα λέει κανείς αυτά τα πράγματα αλλιώς...

Φιλιά από το Χάος.

11/29/2006 07:34:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Deadend mind, ναι, ένα κρύο ανέκδοτο ήτανε αυτό που ζέστανε τις ψυχές μας τελικά. :-)
Σ' ευχαριστώ πολύ, κι εγώ εύχομαι μία αρχή δυναμική κι ας είναι κομμάτάκι δύσκολη (και πού 'σαι... άστο κάτω το ρημαδο-τσιγάρο, άστο!) :-P

Spirit, εμ κακό είναι λες; Κάτι ξέρει κι η Χουανίτα... :-)

Μαίανδρε, άμα είναι κι οι περιστάσεις φέρνουν ανθρώπους κοντά με τον γνωστό σουρεάλ τρόπο που εσύ κι εγώ γνωρίζουμε τόσο καλά, ε... τότε τί να πει κανείς. Το Χάος είναι μόνο ένα δρομάκι που ένα μάτσο πιτσιρίκια τού 'χουν σπάσει τις λάμπες. ;-)

Καλημέρα.

11/30/2006 11:49:00 am  
Blogger NetKerveros said...

Μπερδεύτηκα Πολλοί φίλοι μαζεύτηκαν Μήπως είναι σενάριο σε κανένα καινούργιο σήριαλ του Παπακαλιάτη;

11/30/2006 02:53:00 pm  
Blogger Juanita La Quejica said...

Σε ευχαριστώ θερμά Mind για την ανεκτίμητη βοήθεια στο στήσιμο του "μαγεριού" μας. Εύχομαι να είναι η ζωή σου γεμάτη από την γενναιοδωρία που σε διακρίνει!

11/30/2006 04:23:00 pm  
Blogger nyctolouloudo said...

γμτ, εάν δεν κάνεις εσύ φίλους τότε ποιός;
( πέρασε από το μπλογκ και γράψε τι είσαι!)

11/30/2006 06:24:00 pm  
Blogger Filotas said...

Διαβάζω για τους φίλους που συναντάς και κρυφοχαμογελάω που σκέφτομαι ότι, που θα πάει, κάποια στιγμή θα σε συναντήσω κι εγώ! Και ίσως γίνει πραγματικότητα το φιλενάδα μου...
Καλό βράδυ!:)

11/30/2006 07:19:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Ανδρέα, έλα βρε, υπερβάλλεις... Είδες πουθενά να γράφω ότι ο φίλος του φίλου μου βγήκε αδερφός με την φίλη του πρώην φίλου της μαμάς του φίλου του φίλου μου, την οποία είχε παρατήσει με ένα παιδί στην κοιλιά και τρία αδέρφια ανήλικα στο σπίτι (από άλλη μητέρα), πριν μάθει ότι στις φλέβες τους κυλούσε το ίδιο αίμα;
Χρόνια σου πολλά κι από δω μεσιέ. :-)

Χουανίτα, κρατήστε κανένα γλυκάκι από τις ωραίες συνταγές σας για μένα και μην το ξανασκεφτείς να ευχαριστήσεις λέγω (το γλυκάκι υποθέτω θα πηγαίνει ασορτί με το ταψί του, έτσι;...) :-P

Μεθυσμενάκι, ουουου... ξέρω κι άλλους σαν και μένα. Κοίτα στον καθρέφτη. :-P
[Δε μ' αφήνει να μπω στο μπλογκ σου αυτή τη στιγμή. Τι είμαι καλέ; Εξέδωσες κανένα ένταλμα;]

Ανχελίτο, ένα κρασάκι θα το πιούμε κάποια στιγμή, που θα μας πάει. Να συγκρίνουμε και καμμιά ψηφιακή φωτογραφία, ε;
Καλό βράδυ. :-)

11/30/2006 11:02:00 pm  
Blogger Hungry For Life said...

Εύχομαι να κάνεις νέους και καλούς φίλους πάντα!
Σε ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για την πολύτιμη βοήθειά σου στην κουζίνα μας. Να είσαι καλά!
kxan

12/01/2006 12:19:00 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home