@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Thursday, July 27, 2006

Ελληνική Ραδιοφωνία μάι άς

Το να διέπεται κάποιος από αχαριστία είναι ένα χαρακτηριστικό που με βγάζει από τα ρούχα μου. Κι όταν τυχαίνει να γνωρίζω έναν τέτοιο άνθρωπο και καταλαβαίνω το ποιόν του, η κίνησή μου είναι μία. Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω.

Όταν όμως, εκτός από την αχαριστία, αυτός ο κάποιος καλλιεργεί μέσα του με το λίπασμα της ξιπασιάς και την ασέβεια, τότε τρελλαίνομαι ειλικρινά. Κι αυτό που θα ήθελα στ' αλήθεια είναι να αρπάξω το δικό του και το δικό μου το καπέλο μαζί, και να του τα δώσω να τα φάει.

...δεν μου έδωσαν κάν την ευκαιρία να αποχαιρετήσω τους φίλους ακροατές (με ορισμένους έχουμε διανύσει τριάντα τόσα χρόνια ραδιοφωνικής πορείας, που μεταφράζεται σε περισσότερες από 2.000 εκπομπές)

Ντροπή σας ρε.

Θείο Τραγί, εσύ οδηγείς. Τα σέβη μου.

posted by mindstripper @ 7/27/2006 12:02:00 pm

2 Comments:

Blogger το θείο τραγί said...

Σε ευχαριστώ. Κι ανταποδίδω σέβας.

7/27/2006 03:04:00 pm  
Blogger eryx-t said...

Καλά είναι εξοργιστικό! 31 χρόνια και τέτοια και τόση δουλειά με συμβάσεις! Μόνο στο ελλάντα γίνονται αυτά. Που άμα δε γλύψεις, δεν υποσκάψεις και δεν εκβιάσεις δε σε σέβεται το κράτος.

Ο Χοιροβοσκός δημοσιεύει και το μειλ της κας Μυτιληναίου mmitilineou@ert.gr (εγώ της έστειλα ήδη ένα ραβασάκι).

7/30/2006 05:29:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home