@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Wednesday, October 19, 2005

Everything in its right place

Από κάτω προς τα πάνω...

1. Μία ζαρντινιέρα η οποία φιλοξενεί την -παρ' ολίγο πεθαμένη πριν μερικούς μήνες- μαργαρίτα μου.
2. Ένα πήλινο δοχείο από πρόβιο γιαούρτι που μπήκε σε κείνη τη θέση για να δροσίζει τους φτερωτούς επισκέπτες μου τις μέρες του καύσωνα.
3. Η υποδοχή της σφουγγαρίστρας παρατημένη εκεί σε στιγμή αγανάκτησης... ό,τι έμεινε από τον κουβά την νύχτα εκείνη που ο αέρας φυσούσε σαν μανιακός κι έσπασε το διαχωριστικό τζάμι του μπαλκονιού μου (έχω έρθει πολύ πιο κοντά με τους γείτονές μου έκτοτε και κανένας μας δεν έχει κάνει την κίνηση να καλέσει την διαχείριση της πολυκατοικίας ώστε η ζημιά να επιδιορθωθεί).

4. Φούρνοι μικροκυμάτων και αηδίες...

Everything, everything, everything, everything..
In its right place

There are two colours in my head
There are two colours in my head
What is that you try to say?
What was that you tried to say?


Radiohead

posted by mindstripper @ 10/19/2005 12:55:00 pm

1 Comments:

Blogger Sadie said...

Brilliant! Xaxaxa! Mpravo!

Kai kalo mina.

11/01/2005 09:15:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home