@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Wednesday, March 22, 2006

Έπαρση

Άνοιξη μπαίνει, είπα κι εγώ να κάνω το ετήσιο μου εμβόλιο κατά της μιζέριας.

Αφού ακόμα αγαπάς τις γκρίζες θάλασσες
αφού μπορείς καμένα δάση ν' αντικρίζεις
αφού ακόμα ακούς Τσιτσάνη και ραγίζεις
αυτό σημαίνει ότι ακόμα εσύ δεν αλλάζεις.




Αφού απ την μοναξιά σου δεν νικήθηκες
αφού δεν ντρέπεσαι μπροστά μου να δακρύζεις
αφού ακόμα ακούς κλαρίνο και ραγίζεις
αυτό σημαίνει ότι ακόμα εσύ δεν αλλάζεις.




Έλα αγάπη μου έλα
να κάνουμε έναν έλληνα ακόμα
με το τραγούδι να ξεχνάει
τα λάθη της να συγχωράει
όπως κι εμείς,

αφού η Ελλάδα μας πληγώνει όσο κανείς...


posted by mindstripper @ 3/22/2006 03:13:00 pm

18 Comments:

Blogger greekgaylolita said...

Φοβάμαι τα εμβόλια
και τη μιζέρια
Χωρίς έπαρση
Μόνο άρση
Για να
δούμε ποιός
θα χάσει..
Φιλάκι:)

3/22/2006 04:10:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Λολιτάκο μου, τί να κάνω που όταν ακούω τη Χαρούλα σ' αυτό το κομμάτι (και όχι μόνο) παθαίνει κάτι το μέσα μου...

Καντάρια έπαρση,
ας βρέξει
κι όποιος αντέξει...

Αλλά το ξέρω ότι έχεις δίκιο τελικά.
Γιατί οποία η βροχή, κάποτε θα σταματήσει.
Αγκαλιά! (μεγάλη, ε;) :-)

3/22/2006 05:39:00 pm  
Blogger Mirandolina said...

για την 25η είναι αυτό, ε; (σου χαμογελάω)

3/22/2006 07:03:00 pm  
Blogger Melina's Art said...

Βρε άστη μιζέρια και πιάσε τι κιθάρα και τα πινέλα! Αιντε, αίντε!
(περιμένω!) ;)

3/22/2006 07:53:00 pm  
Blogger greekgaylolita said...

Μπήκα
Αααχ:))

3/22/2006 08:54:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Μιραντολίνα μου, και νά 'ταν μόνο μία... είναι πολλές. Σαν τη γιορτή της γυναίκας ένα πράμα (εγώ να δεις χαμόγελο Κόλγκέιτ που σου δείχνω τώρα). :-)

Κουρκουμπινάκι, μη με ζορίζεις γιατί αντί για πινέλο θα πιάσω την κιθάρα κι αντί για χορδές θ' αρχίσω να γραντζουνάω τα πινέλα. :-P (είπαμε εμείς, είπαμε!)

Λολίτα μου, :-))) (εδώ θά 'ναι πάντα, να ξες)

3/22/2006 09:59:00 pm  
Blogger NetKerveros said...

Δύο πουλάκια κάθονται ... στον τηλεφωνικό στύλο;

3/22/2006 10:53:00 pm  
Blogger Unknown said...

γρατζούνα την κιθάρα θα κάνω το ίδιο και γω ;)

3/23/2006 12:34:00 am  
Blogger Epicuros said...

Εμβόλια ακούω! Ποιός είπε ότι υπάρχουν εμβόλια για όλα; Για τη μιζέρια σίγουρα δεν υπάρχει. Ο ήλιος το αντίδοτο. Η θάλασσα που έχεις βάλει στο κάτω μέρος το παυσίπονο. Μιά βουτιά από το βραχάκι και άλλαξαν όλα!

3/23/2006 05:16:00 am  
Blogger Blogarismenh said...

εσύ το λες εμβόλιο, εγώ από την άλλη το παρομοιάζω με έναν φάρο, να μου δείξει το φως που θα με πάρει μακρυά από τις κακές σκέψεις και κατά συνέπεια τη μιζέρια.
Δε μας πάει παιδί μου η μιζέρια, πολύ απλά δε μας παει.
Που θα πάει θα τη βγάλω από πάνω μου! φιλιά πολλά

3/23/2006 09:36:00 am  
Blogger Dimitris Nikolsky said...

Η άνοιξη δεν είναι στα χάρτια και στα λόγια. Το θέμα είναι να να υπάρχει ανοιξιατικός καιρός στη ψυχή μας. Ευτυχώς την έχω...

3/23/2006 10:53:00 am  
Blogger Λαμπρούκος said...

Αφού δε μ' αγαπάς,
και μου φέρεσαι αλλιώτικα,
αφού στις ντισκοτέκ,
μου κουνήσε με νισιώτιακα,
αφού και το φεγγάρι το βγάζεις σε λογάριθμο
για πες μου γιατί εγώ εννοώ
με σμαράγδια και ρουμπίνια να σε στολίζω...

3/23/2006 01:00:00 pm  
Blogger mindstripper said...

Κέρβερε, είναι δύο πελαργοί που έχουν τη φωλιά τους απέναντι από το σπίτι της γιαγιάς μου στο χωριό. Χρόνια τώρα. Εκεί κάθε άνοιξη. Κάθε πρωί, κάθε μεσημέρι, κάθε σούρουπο και κάθε βράδυ. Οι φωτογραφίες είναι πολύ φτωχές, τραβηγμένες από κινητό. Αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, σε τούτο το ποστ, παρ' ότι προσπάθησα, δεν μπορούσα να βάλω άλλες...

Spirit, την έχω παραμελήσει ρε γμτ... Και ξέρεις, μερικά βράδια την κοιτάω και είναι σαν να με κοιτάει κι αυτή. Πώς να συμβιβαστείς με τον Μορφέα μετά, θα μου πεις... Και θα έχεις και δίκιο.

Επίκουρε, εγώ προτείνω να συνδυάσουμε την δική σου θεραπεία με συχνές δόσεις από το προαναφερθέν εμβόλιο, τί λες κι εσύ; (κάτσε να βρω μία ταμπελίτσα "Ντου νοτ ντιστέρμπ" που είχα κάπου εδώ γύρω...) ;-)

Μπλογκοφιλενάδα, έτσι σε θέλω ρε γμτ... Μας χλωμιάζει η μιζέρια και το ξέρεις και το ξέρω. Εμείς είμαστε παιδιά των λουλουδιών (που το πήγα, που το γύρισα, είδες που το έφερα πάλι, έτσι;) Επιστρέφω τα φιλιά εις διπλούν. :-)

Δημήτρη, εσύ είσαι γεμάτος από δαύτην φίλε μου. :-)

Λαμπρούκο, my favorite Νομάρχα, εσένα θα σε κατατάξω στην κατηγορία της άρσης που πρότεινε το Λολιτάκι, γιατί αν συνεχίσεις έτσι, πάει, θα το κλείσεις το μαγαζί!... :-P

3/23/2006 01:35:00 pm  
Blogger northaura said...

να συνδυάσω; "άνοιξη μπαίνει ξανά, άνοιξε μου μια αγκαλιά"

3/23/2006 03:05:00 pm  
Blogger πολυβιος said...

"γλύκα-γλύκα
γλυκιά μου
έλα-έλα
στην αγκαλιά μου"
(καλή παρέλαση φωτογραφιών εύχομαι. σ' αγαπώ, ρε !)

3/23/2006 08:01:00 pm  
Blogger Chaca-Khan said...

bloggo-meeting (i.e. μεθύσι κ χορός) το σάββατο.αυτό το μήνυμα έχει γραφτεί με τον ίδιο τρόπο σε πολλά άλλα blogs. όποια κάποιος θεωρούσε κάτι. feel free να το διαδώσεις όπου θες. συντονίσου

3/24/2006 03:46:00 am  
Blogger mindstripper said...

Νorthy μου, τέτοιους συνδυασμούς θέλω κι άλλους! Φιλιά. :-)

Κοκοβίκο, κι όμως, η μιζέρια των άλλων είναι που στοιβάζεται μέσα μου χειρότερα κι από αναδρομικά τέλη γμτ. Το φάρμακο το ξέρουμε και οι δύο, καλά το διάλεξες εσύ για μένα. Αγκαλιά! Extra bonus, δυο ντουζίνες φιλιά για σένα. ;-)

Πολύβιε, μία ανθοδέσμη φιλιά!!!

Πάμε καρδιά μου
είσαι η γιατρειά μου
όλα στα δίνω
και τι θ' απογίνω
δεν μ' αφορά


(αν και ξέρω πολύ καλά τί θα απογίνουμε, κλείνω τα μάτια και το βλέπω μπροστά μου σου λέω:
πρώτο τραπέζι, φάλτσα και λουλουδικό μέχρι πρωίας, με την archive φιμωμένη λίγο παραδίπλα, και πολλές φωτογραφίες-ντοκουμέντα για μελλοντική χρήση).

Tσάκα, άι στέι τιούντ. ;-)

3/24/2006 01:41:00 pm  
Blogger nanakos said...

Sou exw kalyteri Xaroula:
"Ouzo otan pieis, ginesai efthys
vasilias, aytokratoras kai agrios taxitzis"

Yparxei mia mikri pithanotita na min to thymamai kala alla to thema einai pws afto to asma einai pio kalokairino giati exei ouzo (pou simainei mezedes kalamarakia, karpouzi, mpanio), vasilia (sta fylla tis mpirimpas pou paizeis sti paralia) aytokratora (afto den xerw ti simainei) kai agrio taxitzi (pou se gamostavrizei sto fanari epeidi esy eisai teleia kai pantou yperoxa iliokameni apo to mpanio ki aftos exei topiko mavrisma sto aristero mono xeri).
ZHTW ta kammena egkefalika kyttara!

3/24/2006 01:47:00 pm  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home