@Gmail
@Our magic bus
@Twitter

Previous Posts

Tuesday, June 28, 2005

Γι αυτό μου αρέσει το καλοκαίρι...

Επειδή οι πελαργοί γυρίζουν πάλι στη φωλιά τους, απέναντι από το σπίτι της γιαγιάς μου, πάνω στον τρούλο της εκκλησιάς
Επειδή ανοίγω διάπλατα τα παράθυρα και η μυρωδιά του νυχτολούλουδου τυλίγει όλο το σπίτι
Επειδή μπορώ να περπατάω ξυπόλητη επάνω στο ζεστό τσιμέντο
Eπειδή μπορώ να πίνω όσα milk shake σοκολάτα θέλω
Επειδή τα σχολεία κλείνουν και τα πιτσιρίκια ξεχύνονται στους δρόμους και στις πλατείες κάθε απόγευμα
Επειδή όταν έρθει η καλοκαιρινή μπόρα, δε χορταίνω να κοιτάζω τα λουλούδια μου π’ ανασαίνουν τη βροχή
Επειδή τις ώρες της ησυχίας, μου φαίνεται σαν όλοι οι θόρυβοι απ’ έξω να έχουν κάποια μακρυνή ηχώ
Επειδή στα ταξίδια με το καράβι με συντροφεύουν οι γλάροι και τα δελφίνια
Επειδή το φεγγάρι δεν το κρύβουν σχεδόν ποτέ σύννεφα
Επειδή η θάλασσα μέσα σε δυο στιγμές μπορεί να μου δώσει την κάθαρση που θα γύρευα μόνο από τον ίδιο το Θεό
Επειδή πού και πού ένα τριζονάκι ξεστρατίζει κι έρχεται να τρι-τρι-τραγουδήσει στο μπαλκόνι μου
Επειδή τις νύχτες που ποτίζω, κάθομαι για λίγο έξω, στη δροσιά, και αφουγκράζομαι την πόλη που κοιμάται
Επειδή η πόλη όλη, είναι σαν ένα χαλί κεντημένο με φωτάκια κι ένα απ’ αυτά – όποιο χρώμα θέλω - είμαι κι εγώ

Κι επειδή, μετά από όλα αυτά, κρυφά απ’ όλους και βαθυά μέσα μου, αποζητώ το φθινόπωρο, τη βροχή και τη μυρωδιά της πάνω στο χώμα εξ’ ίσου λατρεμένα...

posted by mindstripper @ 6/28/2005 10:39:00 pm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home